miercuri, 26 noiembrie 2008

răzleţe

...gânduri.

Sunt oameni şi personaje cu care mi-ar plăcea să prietenesc... Aşa gândeam acum câteva zile când am închis Memoriile lui Eliade. Îmi place mult cum scrie despre tinereţea lui, de frământările umane şi de cele intelectuale şi de cercetare.

Însă mi-s mai aproape personajele lui Remarque... Ce multe se pot învăţa din cărţi...

Nu am mai scris demult tare.... Acum mă simt ca Eliade când zicea că nu-i mai ajunge timpul să studieze tot ce îşi propune... Nu studiul este asemănarea ci lipsa timpului. Undeva m-am risipit şi trebuie să mă adun mai repede înainte de a mă fi pierdut. Vreau mai mult aer!!! Of, ce mult îmi doresc să pot pleca câteva zile acolo unde să mă pot reclădi.

Puterea gândului şi a nădejdiei... Sunt câteva cuvinte care îmi plac mult mult... unul ar fi osârdie, nădejde, altminteri...

Răzleţele şi împrăştiatele adunîndu-se în final pentru a încheia ...

3 comentarii:

Anonim spunea...

cuvinte: mie imi place acum "a tanji".
Eu as pleca la Moeciu de Sus :) N-am fost acolo, dar sigur mi-ar placea mult. Sa ma regasesc, da :)
Tu unde vrei sa zburzi?

Anonim spunea...

care va sa zica....ca sa zicem asa...
sa nu te recladeşti fără mine, fără noi...

Ecaterina spunea...

Mi, constructia e grea grea, recladirea e si mai dificila din perspectiva faptului ca fundatia e facuta de un alt proiectant...
Si pentru ca e asa... sigur nu ma recladesc fara tine... de altfel, am si nevoie de ajutor. Vrei sa ma ajuti tu? :)

Ioana, frumos si "a tanji", frumos si "milosârd". E o locatie minunata Moeciu de Sus... Eu as vrea sa merg... nu conteaza unde. Important e ca sa fie o cabana/casa incalzita bine si sa pot iesi infofolita bine in cerdac cu o cana fierbinte de ceai cu rom sau cafea neagra cu scortisoara.
Sa ne regasim.... Oare cand vom sti daca am ales bine drumul regasirii?!