joi, 4 decembrie 2008

răsfoind

Fără nici un chef... (cred că scriu după ortografia pe care am învaţat-o şi nu am mai făcut update).

Şi pentru că nu aveam nici un chef... am început să răsfoiesc bloguri şi blogroll-urile. Am găsit aşa de mulţi oameni care citesc şi aşa de mulţi autori pe care mi-aş dori să-i citesc. Ce frumos... ce frumoasă e lumea cărţilor, ce minunat e să ai acces la aceste lumi, să le descoperi cum vrei, când vrei... să fii exploratorul! Şi e şi mai plăcut când te ascunzi sub plapumă cu lanterna să nu te vadă părinţii cât de mult îţi prelungeşti lectura (hi hi, numai că asta se întâmpla demult...).

Azi... nu mai am timp! În permanentă criză de timp am uitat să duc cărţile la bibliotecă... În schimb mi-am făcut o listă cu mi-aş dori de Crăciun.

Ajung ieri acasă şi primesc următorul mesaj: "Sfântul Efrem Sirul zice că în vremea de pe urmă anii or să ajungă ca lunile, lunile ca săptămânile, săptămânile ca zilele..." Îmi trăiesc zilele vremii din urmă.

Niciun comentariu: