marți, 6 ianuarie 2009

deschidere

Am redeschis ceainăria, am pregătit scorţişoara, cuişoarele şi celelalte mirodenii ascunse. Sunt şi cănile fermecate ce le-am gândit pentru anul acesta.

Într-un colţ, timid, stă pregătit şi nikonul aşteptând să surpindă momente frumoase, delicate şi gingaşe. Pentru cele mai puţin plăcute nu este obiectiv şi peliculă.

Anul care a trecut şi-a făcut balanţa dar nu mi-a comunicat încă nici un rezultat. Ce-mi trebuie? Eu ştiu că am avut momente bune, momente mai puţin bune, momente de încercare şi de călire, momente în care mi-am dorit şi am avut, momente când am vrut şi am prins un loc pe lista de aşteptare. Nu mă îndoiesc nici o clipă de bunătatea lui Dumnezeu care m-a adus aici, acum şi că mă va îndruma şi mai departe aşteptând răbdător să-mi învăţ lecţiile.

Anul ce a venit... îl primesc cu drag... cu plinătatea dragului din noaptea aceia... cu bucuria cu care m-am bucurat de primul om ce l-am zărit de dimineaţă.
Din anul trecut vreau să păstrez pacea şi liniştea din zbucium iar anul acesta să desăvârşească ce am început.

Gând bun tuturor ce binevoiesc şi inima curată fiecăruia.
Şi să nu uităm de îmbrăţişări...

7 comentarii:

Anonim spunea...

upiiiiiiiiiiiiiiii
ce urari frumoase... ce dorinte frumoasa...
MI

Anonim spunea...

chiar asa, sa nu uitam de imbratisari, vai ce emotii am

Ecaterina spunea...

DoDu, si eu am emotii... depinde pe cine trebuie sa imbratisam

Oana spunea...

...si de zambete[uneori cu "s"]

Oana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Oana spunea...

si pentru ca nu ma puteam abtine sa nu-ti fac un cadou

http://www.trilulilu.ro/speeru/1dc8d74a90041d

Anonim spunea...

Si nimeni nu mai scrie nimic? adica nici matale si nici Dodu...uof..te-as bea cu tot cu plafarul tau cu tot:D
da mai scrie si tu ceva...Mi