miercuri, 4 februarie 2009

post-eveniment

A trecut şi evenimentul, expoziţie aranjată de cu duminică seară şi pregătită pe parcursul întregului curs.

Şi ne ascundeam unul după altul şi toţi după scaune. Cu toate acestea a trebuit să ieşim în faţa publicului spectator prezent la vernisaj şi, cu emoţiile aferente, să ne strigăm numele ca să ştie lumea cine suntem şi să facă legături între fotografii şi autor.

La un semn, calea se deschide şi pentru cei care pleacă acasă şi pentru "artiştii" care se adună democratic la o bere, un suc, un ceai, un kamikaze... fiecare după gust şi plăcere.

Două imagini de la eveniment realizate de Negru Vladmir si Dan Mititelu.


5 comentarii:

Anonim spunea...

frumos frumos...cum spunam si aseara: imi place gasca, imi plac artistii, imi plac unele poze, imi place ideea de a va aduna,de a va exprima, de a crea...imi place de tine artist fotograf şi blogger si altele...la mai mult si la mai mare! de 3 ori triasca!

Mi

florik spunea...

super...esti o artista adevarata si nu se stie niciodata dintr-un hobby unde ajungi.Eu iti doresc ,cat mai SUS.Succese si realizari pe toate planurile si sa ajung si eu la Iasi...

florik spunea...

super...esti o artista adevarata si nu se stie niciodata dintr-un hobby unde ajungi.Eu iti doresc ,cat mai SUS.Succese si realizari pe toate planurile si sa ajung si eu la Iasi...

Anonim spunea...

Deci care a fost media de varsta la expozitie?

Ecaterina spunea...

DoDu, având în vedere că cel mai tânăr expozant are 15 ani şi cel mai vârstnic... nu spunem că e vorba de o doamnă ... Media e cam 30 ani

Florik, departe de mine arta... Mulţumesc! Şi să ajungi în Iaşi cât mai curând.