marți, 19 mai 2009

eveniment

3 comentarii:

Anonim spunea...

si le-am vazut si sunt in primul rand sensibile si pline de emotie..si fundalul e fain si cred ca nu aveau oamenii ce sa spuna mai ales ca tema ta indemna la pace, la liniste, la tacere, la candele. Si mai ales ca totul era alb negru, ca intr-o amintire. Si sigur a placut tuturor. Si eu nu stiu sa privesc asa bine cu ochi de fotograf, da stiu ca orice om cu inima si cu viata in el, intelege si simte lucrarile tale! La mai multe si sa iti fie de bine prima expunere.
Cu drag si foarte drag, Mi

Ecaterina spunea...

Dacă erau oameni ca tine ar fi fost cum ai zis... Puţinele remarci pot fi interpretate din mai multe puncte de vedere.. Şi pentru că eu sunt acum "alb-negru" :( le văd cam pe toate gri.
Sunt curioasă care 5 din 39 vor apărea zilele astea pe blogul Clubului.

Anonim spunea...

si eu...