luni, 18 februarie 2008

dorurile mele toate numai tu stii sa le-asculti...

Mi s-a facut dor de voi...

De campuri verzi, de padure batrana, de ciripit vesel de primavara...
Dor de iesit noaptea din casa, de blugi si de tenisi, de aparatul foto si de rucsac...

Dor de o cafea dupa o reteta bine stiuta, de o bere "la colt", dor de discutii lungi si vesele, de ras cristalin si surasuri intelegatoare...

De carti povestite la telefon, de scrisori lungi lungi lungi... dor de "mi se arde mancarea" si de spalat vasele...

Dor de Bucium, de camaruta mica, de priveghere intr-o semiobscuritate intima, de convorbiri frumoase si linistitoare...

Dor de fuste lungi...

Dor de calatorii, de concediu, de carti...

De fotbal in poiana si de foc de tabara...

Dor de Bahlui si de vin alb in masina, de caine si de bomboane...

Of... dorurile mele toate... nu as putea sa le scriu niciodata, sunt multe... si mai mari si mai mici si totusi as incheia poate neinteles dar cunoscut "Numai atentia Lui ma face fericit"

2 comentarii:

Anonim spunea...

da, m-am regasit si eu pe undeva...tare frumoasa esti tu cu doririle si cu iubireile si cu trairile...si scrii mereu atat de sincer si adanc...te iubesc, inca...

Ecaterina spunea...

Of ...
stiu ca ma iubesti DEJA, nu stiu de ce zici INCA...Acest inca imi suna pe alocuri ca va fi o vreme cand inca nu va mai fi...si atunci va fi un deja nu te mai iubesc :)
...aberand dupa ce am citit articolul lui Adrian despre "de obicei" si "in mod normal"