luni, 26 mai 2008

film... muzica...iubire....Orient Express



In acest film este o replica ce mi-o amintesc de fiecare data cand plec la drum... poate chiar mai des...
"Cel mai fericit cred ca am fost pe drum..."

Iubire, acceptare, iubire, drum, iubire, jocuri de noroc, iubire, inselare, drum, tren, singuratate...



Holograf - Fara ea

I:
Gandurile mi-au plecat
Peste lume au zburat
Unde au intrebat
Nu mi te-au aflat
Visele mi-au spus usor
Ca te vor gasi dar s-au intors la locul lor fara a tu stii..

Nu mai am la cine sa ma rog
Nu mai am...

Refren:
Fara ea...fara ea..
Fara ea...nu mai e nimeni langa mine in noaptea grea..
Si ma trezesc iar fara ea

II:
Sufletu-mi si el s-a dus
Pana-n cer acolo sus
Cate stele a colindat
Insa tot nu te-a aflat
S-a intors din nori cu-o stea
Si mi-a spus ca e lumina din privirea ta
Insa stii ca doar cu ea..

Nu mai am..de ce sa mai traiesc
Nu mai am...

Refren:..

Intr-o zi m-a intrebat inima
Suflete de ce-a plecat si n-a mai venit?
Cate zile vor mai fi..cate zile voi trai
Stiu...stiu ca n-am sa mai iubesc
Pana n-am sa o gasesc...asa i-am spus..

Nu mai am...de ce sa mai traiesc
Nu mai am...

Refren:..

Asa ï-am spus....

Niciun comentariu: