vineri, 22 august 2008

plec!




Plec!
E timpul sa fac drumul acesta...si de cand il astept...of Doamne!
Plec in concediu. Concediu pentru mine e asociat mereu cu drumurile, hartile, aparatul foto si rucsac. Sunt un fel de cuvinte cheie.

Plec! deci la revedere. Am nevoie de o pauza de oras, de o gura de aer de munte, de incarcarea bateriilor care s-au slabit incet incet... abia daca se mai aprinde un bec...:)

Plec!
dar oare departe voi fi si de problemele pe care acum atat de bucuroasa le las? veni-vor dupa mine? Parca nici chiar acasa nu le-as lasa... sunt ale mele si e incarcatura mea de care ar trebui sa ma debarasez ca la o dezintoxicare.

Plec!
plec sa-mi fac dezintoxicarea, sa ma intorc limpede, surazatoare si cu incredere.

Plec!
A sosit vremea plecarii, al curatarii, al descoperirii si al imbogatirii, al bucuriei si al acceptarii modelului lumii celorlalti.

Salutari si la drum!

p.s. la o ora pe care n-o stii si la care nu te astepti

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu este la fel, fara tine...sa nu pleci niciodat' de tot..ce trist, trist , trist...te-am cautat azi....am fost la "colt" cu altcineva....cine sa inteleaga...cu dor, mi