joi, 23 octombrie 2008

melancolie

Abia astazi am aflat acest cantec si mi s-a parut foarte frumos pentru ca mi-e dor...si mi-e dor tare tare... de ochi, de vorba, de suras si de tine asa cum esti, cu toate ale tale. Gand bun!




Cand spun 'frumos' eu ma gandesc la tine
Visez ca sunt departe de cei rai
Te simt aproape, te simt in mine
Mi-e dor de ochii tai

Mi-e dor de ochii tai [x4]

Simt adierea gandurilor tale
Si as vrea sa-ti fiu la poarta zurgalau
Sa ma auzi cand vantul o sa bata
Mi-e dor de parul tau

Mi-e dor de parul tau [x4]

Caut parfumul care te inconjoara
Caci mi-a lasat in suflet vraja sa
Iar dorul acesta jalnic ma doboara
Mi-e dor de gura ta

Mi-e dor de gura ta [x4]

Si daca-as mai putea trai inca o viata
As vrea sa te pazesc de tot ce-i rau
Si n-am sa cer nimic in schimb vreodata
Mi-e dor de chipul tau

Mi-e dor de chipul tau [x4]

Iar daca-o sa-nteleg c-am asteptat degeaba
Si tot degeaba am sperat candva
Usor ma voi retrage in tacere
Mi-e dor de vorba ta

Mï-e dor de vorba ta [x4]

Niciun comentariu: