marți, 6 noiembrie 2007

drum...

Poti sa scrii o scrisoare nimanui?? cred ca nu :( si totusi in momentul in care nu ti se raspunde implicarii nu poti decat sa te retragi si sa astepti "ca floarea in glastra" sa vina cine trebuie pentru a te ingriji.... Sa vina cel alaturi de care sa te poti dezvolta spiritual, moral si intelectual...

"Jelui-m-as si n-am cui
Jelui-m-as drumului
Drumul are care multe
N-are vreme sa m-asculte...."

Si totusi chiar daca nu are timp de mine... drumul e minunat pentru ca ma insoteste in toate sentimentele mele... si atunci cand am nevoie de ceva tot la drum apelez ca la un prieten bun si drag. Drumule, TE IUBESC!!!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

calatorului ii sta bine cu drumul...femeiii cu barbat...ratiunii cu gandu si dragostei cu dragoste...sa nu rasune chemarea ta in departare pentru ca el-zidul nu e destul de dens, sau destul de inalt, sau pur si simplu nu e...of, despartile, of desfrunzirile...pune si matale caramizi-daca asta vrei...daca nu, eu te voi iubi mereu..oricum..chiar si cand sunt absenta...

Oana spunea...

m-ai facut sa-mi skimb playlistul de la winamp si sa adaug Tudor Gheorghe.......nu stam ca mi-e asa de dor sa-l ascult....si ma intrebam ieri ce=mi lipseste.....asta..:)mersi