miercuri, 7 noiembrie 2007

vine iarna, vine dorul, pleaca omu'


Azi... am raspuns cererii unei prietene de suflet si i-am scris cateva ganduri... Si asa ce mi-a placut de mult incat am zis ca trebuie sa fac un copy&paste.. Deci,

Si de ce tocmai azi si nu ieri si nu maine? Azi! pentru ca azi a nins pentru prima data in iarna asta in Iasi. E adevarat ca au fost fulgi micuti dar era asa de fain. Din pacate nu s-a asezat dar avem nadajde.
Azi pentru ca imi pregatesc masina de iarna si azi pentru ca, pentru prima data de foarte mult timp am simtit o nevoie stringenta de a pleca, de a pleca si de a nu ma mai uita inapoi! Si atata putere avea gandul asta ca as fi si plecat peste munti, pretextand orice... Un semn! De atata aveam nevoie, de un cuvant, de o chemare... Hai semn! Hai ia-ma de aici, hai...

Hai drumule primeste-mi masinuta, dorul si iubirea!!

Niciun comentariu: