vineri, 16 noiembrie 2007

hai..

Propria singuratate imi permite sa creez spatiul fermecat in care privirea mea poate intalni privirea ta.
Cand esti singur te pregatesti pentru a-l intalni pe celalalt, pentru ca atunci cand il intalnesti... el sa se poate odihni in prezenta si daruirea ta... TE ASTEPT!!!


Imaginea ta,
Cat de mult o pastrez.
De-atata privire
Aproape s-a sters.

Distanta si timpul
Se joaca cu noi...
E proba credintei
Pentru-amandoi.

Caut iar
Chipul tau in priviri,
Ai plecat
Si-n ochii atenti
Mi-ai lasat
Naluciri...

Sarcastica proba
A unui destin
Cu scumpa valoare
Platita din plin

Si oricat de departe
De-ar fi
Acea zi...
Te astept

3 comentarii:

Anonim spunea...

Nu o sa fac eseuri comentand articolele tale. Dar ca sa stii ca le citesc, raspund cu primul gand ce-mi vine: Frumos...

camith spunea...

sensibil...si fin ca o adiere de...gand bun e "ghiersul" tau catiusa draga :)

Ecaterina spunea...

nu-i al meu si am si fost ajutata sa-l gasesc... dar e fain si-mi place