joi, 17 ianuarie 2008

...da,

...da, se apropie vremea sa-ti faci bagajul...
...da, iata ca maine pe la vremea chindiei o sa ne uitam la valiza si la camera aproape goala, cu patul strans, poate niste hartii imprastiate... calculatorul pus in cutie, cactusul cu florile rosii o sa ne priveasca de la fereastra...
...da, maine o sa ma mai uit o data, ca un ramas bun, la orasul luminat... asa cum se vede de la etajul 7
...da, si totusi nu eu plec... de ce acest sentiment al despartirii iremediabile, absolute si adanci... Eu raman in Iasi asteptand cu nerabdare un semn din prea indepartata DK
...da, ascult Nicolae Sulac si Liviu Vasilica, melodii pe care odinoara le stiau toti vecinii tai...
...da, ieri nu era asa... Ieri era fain, ca de obicei, cu o cana de cafea langa calculator, una langa pat, o sticla, patul un pic ravasit, toate la baie la locul lor pe care nu l-am stiut niciodata (stanga? dreapta?)...
...da, poze...poze spre exemplificare :)




Si pentru ca ar fi multe de spus si pentru ca toate ar avea asa un aer de tristete si miros de hrube de Pogor si lumimi de Casa Lavric ne oprim la... inestimabil

2 comentarii:

Anonim spunea...

dont make me cry...my bed looks so nice on your blog..
love u still and forever, just because our souls did not meet each other , THEY got together again ...like old friends...i'll miss u and our priceless moments...dont forget to tell God about me , every time u meet Him...dont forget me ...

Ecaterina spunea...

Ca doar stii ca stiu engleza de ma dau de-a rostogolul...uof!
Si pentru ca te-am auzit, si pentru ca am mai scris... si pentru ca am inteles ceva...nu-mi ramane decat sa ma semnez si sa asteptam ultimele poze document si postarea de maine/ poimaine... de luni poate.
Si cand pui la status blogul meu se citesc si comentariile nu? :P