marți, 29 ianuarie 2008

ziua oarba?? :)

"Te iubesc mai mult decat as fi crezut vreodata. E ca un vant care se ridica si despre care crezi ca e numai o adiere jucausa si deodata inima se pleaca in fata lui, la fel ca o salcie in furtuna. Te iubesc, inima a inimii mele, liniste unica in tot ce e agitatie, te iubesc, pe tine, care auzi daca florii ii este sete si daca a obosit timpul, te iubesc si dragostea mea navaleste din mine ca pe o poarta deschisa...

Te iubesc si stiu ca nu voi mai iubi pe nimeni cum te iubesc pe tine. Simt ca n-o sa mai fiu niciodata ca acum, in momentul acesta care se scurge, in timp ce vorbesc despre el si pe care nu-l pot tine in loc, chiar daca mi-as da viata...

[...] Ne sarutam ca nebunii, ca disperatii, ca oamenii care se despart pentru totdeauna."



Am urmarit acum o saptamana Tristan si Isolda, frumos film! :) Poate ca nu e cel mai reprezentantiv video extras din film dar are la final o scena interesanta si pentru asta l-am si ales... si pentru coloana sonora.

...am citit ieri fragmentul de mai sus din Remarque... si m-am gandit la mine...
si mi-au venit in minte urmatoarele cuvinte: "cel mai drag om din lume" si "te iubesc ... mult si cu putere, cu drag si pentru totdeauna"

2 comentarii:

Anonim spunea...

era si cazul ca dupa asa o asteptare lunga...sa revii in forta!frumos...esti o romantica incurabila care va sa zica....nici nu ma gandeam:)te-ai indragostit de dragoste sau e pentru cineva in parte?

Ecaterina spunea...

ce asteptare mai? ca in ultima vreme scriu destul de des... M-am indragostit de Remarque, adica de personajele lui. Nu-i asa ca scrie sensibil pentru un neamt? Iar de romantismul meu nu mai vorbesc pt ca intru la categoria "naspaciosi"