luni, 16 iunie 2008

3 zile

Credeam ca am trecut cele 3 zile de pe luna asta...si totusi incep sa cred ca aceste 3 zile se activeaza din cand in cand, uneori mai des, alteori mai rar... Iata-le activate si dezactivate in aceeasi zi.

Mi s-a recomandat sa am un stil de viata mai sanatos... si totusi ce e mai bun decat sa fii doar tu cu toate ale tale...






singura melodie pe care nu am ascultat-o inainte sa o postez. Enjoy :)

Orgoliu

Nu am timp să dau tuturor o dovadă
a marilor, uimitoarelor mele virtuţi,
cine are ochi de văzut, să vadă.
Altminteri, ochii mei rămân necunoscuţi.

Sunt unii care, întâlnindu-mă,-au spus:
„Bine-ai venit în viaţa mea, minune!”
Sunt alţii care n-au avut ce spune
şi-am plecat de la ei, mai departe, în sus.

Timpul e iute. Mai am câte un dar
de preţ – şi caut destinatari sub stele.
S-ar putea să-l îngrop în zadar;
şi-am să mă îngrop, ca faraonii,
cu bogăţiile mele.

Versuri de Nina Cassian
Interpret: Anda Calugareanu

Niciun comentariu: